Algemene informatie - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Evaton West DCC's - WaarBenJij.nu Algemene informatie - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Evaton West DCC's - WaarBenJij.nu

Algemene informatie

Door: Els van der Mossel

Blijf op de hoogte en volg Evaton West DCC's

15 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Alweer het 8ste team is maandag 13 oktober vertrokken naar Johannesburg. Dit keer worden ze door Margot Wientjen begeleid. Het team, welke bestaat uit Mirthe Bolder, Marijke Broeders, Fieneke de Wit en Kim Wissink, hebben na een goede vlucht met enige vertraging hun eerste overnachting in het Airport Hotel gehad. De volgende dag hebben ze hun huurauto opgehaald en zijn ze naar Vanderbijlpark vertrokken. Daar zal het team de komende 7 weken verblijven op het North West University Campus.

De eerste week zal in het teken staan van kennismaking, acclimatisering, cultuur en nog veel meer. Daarna zullen de dames 6 weken gaan werken op twee verschillende Day Care Centers te Evaton West.

Hun persoonlijke verhalen zullen gaan volgen.

• 15 Oktober 2014 - 20:43

Monique:

Hallo Dames,
    In gedachte met jullie mee gereisd naar Zuid-Afrika. 8 maanden terug heb ik met missie 7 deze super kans gekregen. Ik wens jullie een hele fijne tijd en doe ze de groetjes.
    Monique

• 15 Oktober 2014 - 21:34

Marleen:

Hallo dames, ik wens jullie heel veel succes toe op jullie missie en een prachtige en inspirerende tijd in Zuid--Afrika de komende weken. De groetjes daar aan alle bekenden. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Liefs Marleen (missie 6)

• 15 Oktober 2014 - 23:59

Corrie Wissink:

Hallo Kim, Mirthe, Marijke en Fieneke

Heel veel succes daar in Zuid Afrika. De ervaringen die jullie daar op gaan doen zullen jullie zeker meenemen in de rest van jullie leven. Ongetwijfeld gaat het daar anders dan hier in Nederland , voor jullie dan ook de uitdaging om jullie collega's daar met jullie ervaring te helpen.
    Succes. En natuurlijk zijn we benieuwd naar jullie verhalen die jullie op deze site met ons allen willen delen. Groetjes Corrie

• 16 Oktober 2014 - 07:26

Lysanne:

Hallo dames,

Ik wens jullie heel veel succes, plezier en gezelligheid toe! Vergeet vooral niet te genieten want voor je het weet ben je weer in Nederland... Ik kan niet wachten op jullie verhalen en belevenissen. Doe iedereen daar de groetjes! Een jaar geleden alweer voor ons, wat gaat het snel. Nogmaals ik wens jullie een super tijd daar!

Liefs Lysanne (missie 6)

• 16 Oktober 2014 - 10:55

Hoi Kim, Fieneke, Mirthe en Marijke,
    De eerste ervaringen hebben jullie nu al opgedaan en nog vele zullen volgen! Geniet er volop op van, want de 7 weken vliegen voorbij is mijn ervaring met missie 7.

• 16 Oktober 2014 - 10:56

• 16 Oktober 2014 - 11:02

• 16 Oktober 2014 - 14:12

Truus Hagen:

Hallo dames,

ook ik wil jullie een hele fijne tijd wensen in Evaton West.
    Ik blijf jullie volgen .groetjes Truus groep 4

• 16 Oktober 2014 - 16:58

Judith, :

Hallo Marijke, Kim, Fieneke en Mirthe, en ook Margot!
    En....hebben jullie al lekker geslapen in jullie stenen bedjes....vast wel, moe na alle ervaringen die je daar opdoet? Natuurlijk kijk ik reikhalzend uit naar jullie verslagen, want vanuit dit druilerige regenlandje is mijn gedachte nu vaak bij jullie in Evaton-West. Veel succes en plezier daar, doe ze natuurlijk allemaal veel groeten , en maak er wat moois van....
    XXXJudith.

• 16 Oktober 2014 - 18:46

Wies:

Lieve meiden ik wil jullie heel veel succes wensen, ik hoop dat jullie veel kunnen leren en veel kennis over kunnen dragen én dat jullie daarbij ook volop kunnen genieten. Mijn dochter loopt op dit moment co-schappen in Kaapstad en mijn (en julliie) oud-collega Joke fietst op dit moment in Kenia voor de AMREF dus ik kijk elke dag of er weer iets nieuws te lezen is. Zo kijk ik ook uit naar jullie verhalen!
    Zet 'm op, Wies van groep 4

• 17 Oktober 2014 - 08:57

Carmen:

Hey meiden,

Het avontuur is begonnen. Wat een indrukken zullen jullie krijgen gelijk al in week 1. Geniet van alles en iedereen want deze 7 weken vliegen voorbij.
    ik zal jullie met heel veel plezier volgen!

-X- Carmen (groep 2)

• 17 Oktober 2014 - 14:41

Vanessa Janssen:

Hey meiden,

Veel plezier met dit avontuur! Hoop dat jullie een gezellig en leuke tijd hebben en dat jullie veel kunnen leren daar. Maak er een paar leuke weken van!

Groetjes
    Vanessa
    Bachlaan helmond

• 17 Oktober 2014 - 19:47

Mieke Savelkouls :

Hoi meiden, ook ben benieuwd naar jullie avonturen en belevenissen en ga jullie zeker volgen.
    Heel veel succes daar, maak er wat moois van
    Groetjes Mieke

• 18 Oktober 2014 - 11:14

Fieneke, Mirthe, Marijke En Kim:

Vanaf vandaag pas internet en wat leuk om te lezen dat er al zoveel reacties zijn.

Ons eerste verslag volgt dit weekend!

Dankjewel allemaal voor de leuke berichtjes.

Groetjes missie 8