Een week voor vertrek - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Evaton West DCC's - WaarBenJij.nu Een week voor vertrek - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Evaton West DCC's - WaarBenJij.nu

Een week voor vertrek

Door: Team 12

Blijf op de hoogte en volg Evaton West DCC's

04 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Welkom op onze blog over het project EWDCC. Leuk dat jullie ons willen volgen!
Nog even en dan is het zover, dan begint ons avontuur in Zuid-Afrika. We hebben er allen erg veel zin in en kijken uit naar een mooie ervaring.

Graag stellen we ons kort aan jullie voor (v.l.n.r.)


Hoi allemaal,

Ik ben Bert en ik zit in missiegroep 12! Over een aantal weken vertrekken we met zijn vieren naar Zuid-Afrika, waar ik super veel zin in heb! Binnen Korein ben ik werkzaam op de vestiging Don Boscostraat in Eindhoven. En daar werk ik met veel plezier op een peutergroep.
Mijn kwaliteiten zijn vrij spel en sport en dat is iets wat ik ze daar graag zou willen laten zien en iets van mee wil geven. Ik zou het erg leuk vinden als jullie ons de komende weken gaan volgen.

Groetjes, Bert.

---

Hallo allemaal,

Mijn naam is Benthe van den Brink en ben stagiaire bij de Mendelssohnlaan. Ik studeer Pedagogisch Management aan de Fontys. Ik werk op kantoor waardoor ik mijn kennis in management kan inzetten om hun te ondersteunen op dat gebied. De ontwikkeling van een kind is natuurlijk ook heel belangrijk en uniek en hoop dit mee te kunnen geven aan de teachers. Ik ben erg enthousiast en sta ik overal voor open, waardoor er veel leerzame momenten zullen zijn. Vanwege de verschillende kwaliteiten en goede mentaliteit van iedereen denk ik dat we elkaar goed kunnen aanvullen.
Ik heb er enorm veel zin in en hoop dat het een geweldige ervaring wordt waar zowel wij als hun veel van mogen en kunnen leren.

Liefs Benthe

---

Hoi allemaal,

Mijn naam is Laura en ik ben werkzaam op een peutergroep bij Korein Kinderplein Meerwater. Ik vind het super dat ik de kans heb gekregen om deel te nemen aan dit mooie project. Ik zie deze reis als een spannende uitdaging en ik hoop dat we met zijn vieren iets moois kunnen neerzetten daar. Mijn enthousiasme en positiviteit wil ik graag overbrengen op de kinderen en teachers in Evaton West zodat we samen hopelijk flinke stappen kunnen maken in de goede richting. We houden jullie op de hoogte!

Groetjes, Laura

---

Hallo allemaal,

Mijn naam is Els al 12.5 jaar werk ik met veel plezier op de Normandielaan! Met een flinke dosis nieuwsgierigheid en enthousiastme ga ik samen met Laura, Benthe en Bert het avontuur aan! Ik vind het belangrijk dat elk kind zichzelf mag zijn en zich kan ontwikkelen op zijn eigen unieke manier. Hopelijk lezen jullie met veel plezier deze blog en bekijken jullie onze vlog.

Groetjes Els

---

Op zondag 12 februari aanstaande stappen we in het vliegtuig op weg naar een mooi avontuur! Jullie horen gauw weer van ons!
Ook op de volgende site zullen wij waarschijnlijk actief zijn dus hou ook deze goed in de gaten :)

https://m.facebook.com/ProjectEWDCC/

Tot snel!

Groetjes, missiegroep 12

  • 04 Februari 2017 - 18:23

    Wies:

    Heel veel succes en plezier gewenst!! Wies, missiegroep 4

  • 04 Februari 2017 - 21:14

    Els:

    Heel veel plezier! Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

  • 04 Februari 2017 - 23:16

    Bethje:

    Bijna is het zover, ik wens jullie een heel mooie tijd en dat gaat zeker lukken in dat mooie zuid-Afrika en de vele lieve mensen die jullie daar gaan ontmoeten. Geniet ervan, het is een ervaring die je nooit meer vergeet!
    Gr. Bethje (missie 7)

  • 05 Februari 2017 - 00:38

    Monique:

    Fijn dat we weer mee mogen naar Zuid-Afrika. Niet echt maar hopelijk laten jullie met jullie blog en berichtjes op Facebook ons weer vaak Ooh ja.....en ach denken want het is steeds zo voor oud missie leden een feest van herkenning en opnieuw beleven .
    Geniet ervan en aan allen daar de groetjes

  • 05 Februari 2017 - 00:39

    Monique:

    Oh ja....van missie 7 :)

  • 05 Februari 2017 - 11:50

    Carmen:

    Ontzettend veel plezier en wijsheid gegund!
    Geniet er volop van! ik ga jullie volgen.

    Groetjes Carmen (Meerwater en Meerbos)

  • 05 Februari 2017 - 19:48

    Martien Aarts:

    Heel veel plezier daar.

  • 05 Februari 2017 - 19:58

    Marjo Van Keulen:

    Hoi, op deze tijd zijn jullie volgende week in Zuid-Afrika en gaat het avontuur beginnen.
    Heel veel succes en zeker ook plezier daar.

    Gaat jullie lukken met zo'n mooi clubje.
    Succes allen, groeten Marjo. ( moeder van Laura ).

  • 05 Februari 2017 - 21:41

    Judith(missie 7):

    zohee, wat ben ik jaloers....maar ik gun het jullie tegelijk van harte! Ik wens jullie een keigoede reis met fantastische leer en geniet momenten. Zeker ga ik jullie volgen.! Fly away!

  • 07 Februari 2017 - 11:54

    Ger De Greef :

    Hallo Bert, Benthe, Els en Laura,

    Heel veel succes met het werken met de kinderen en de teachers in het mooie Zuid-Afrika. Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie belevenissen en zal jullie blog en vlog zeker volgen. Ik wens jullie een mooi avontuur en een goede reis, veel plezier en succes.

    Groeten van Ger

  • 07 Februari 2017 - 11:55

    Annelies:

    hoi
    allemaal een hele mooie reis gewenst!! Super initiatief en mooie momenten zullen jullie volop krijgen...

    veel plezier en ik ga jullie zeker volgen...
    groetjes annelies

  • 08 Februari 2017 - 08:25

    Missiegroep 12:

    Hoi Allemaal,

    Bedankt voor jullie leuke reacties!
    Super dat jullie ons volgen!

    Wij gaan er met zijn 4en iets mood van maken.
    Wij houden jullie op de hoogte.


    Groetjes
    Van missiegroep 12

  • 10 Februari 2017 - 00:51

    Truus:

    Een hele fijne reis a.s. zondag, geniet van alles wat op je pad komt.
    Ook bij jullie zal het een ervaring worden die nooit meer vergeet.
    groetjes Truus gr. 4

  • 11 Februari 2017 - 21:20

    Kim:

    Wat spannend maar vast een geweldig avontuur! Ik geloof dat jullie het super gaan doen en met elkaar en de teachers veel mooie momenten zullen beleven. Pas goed op elkaar en GENIET!!

    Groetjes Kim (vriendin van Bert)

  • 11 Februari 2017 - 22:03

    Geertje:

    Heel veel succes en plezier Ome Bert,

    Kusjes en knuffels van Lauren en Nora

  • 12 Februari 2017 - 19:27

    Frans Vader Van Els:

    Na vertraging toch op weg. Veel plezierige en een leerzame weken.

  • 13 Februari 2017 - 20:23

    Nancy Hoens :

    Hoi allemaal, veel mooie momenten en inspiratie toegewenst

  • 14 Februari 2017 - 17:06

    Janine:

    Ontzettend gaaf Els dat je bent gegaan.Veel leerplezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evaton West DCC's

Team 14

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 1043
Totaal aantal bezoekers 188022

Voorgaande reizen:

20 Februari 2019 - 14 April 2019

Missiegroep 14

05 Februari 2018 - 24 Maart 2018

Missiegroep 13

12 Februari 2017 - 03 April 2017

Stage Evaton West team 12

13 Maart 2016 - 01 Mei 2016

Stage Evaton West team 11

12 Oktober 2015 - 01 December 2015

Stage EvatonWest team 10

01 Februari 2015 - 22 Maart 2015

Stage EvatonWest team 9

13 Oktober 2014 - 29 November 2014

Stage EvatonWest team 8

02 Februari 2014 - 22 Maart 2014

Stage EvatonWest team7

13 Oktober 2013 - 02 December 2013

Stage Evaton West team 6

03 Februari 2013 - 24 Maart 2013

Stage Evaton West Team 5

30 September 2012 - 18 November 2012

Stage Evaton West Team 4

12 Februari 2012 - 01 April 2012

Stage Evaton West team 3

Landen bezocht: