Het komt steeds dichterbij.. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Evaton West DCC's - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichterbij.. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Evaton West DCC's - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichterbij..

Blijf op de hoogte en volg Evaton West DCC's

16 September 2012 | Nederland, Eindhoven

Na wekenlange voorbereiding kunnen we nu toch wel echt zeggen dat ons grote avontuur steeds dicherbij komt. Nog maar twee weken te gaan en dan stappen we met z'n allen in het Koreinbusje om richting Schiphol te gaan, van waaruit we vliegen naar Johannesburg.

In de afgelopen weken hebben we hard ons best gedaan om ons goed voor te bereiden op deze unieke kans. We hebben elkaar leren kennen, het projectplan is geschreven, diverse bronnen zijn geraadpleegd en inmiddels worden de laatste puntjes op de i gezet.

Naast dat wij ons best doen om deze missie te laten slagen, zijn er ook een hoop anderen die ons steunen. Inmiddels zijn er al vele sponsors geweest die een financiële gift hebben gegeven, zodat wij in Zuid-Afrika speelgoed en materialen voor in de spelotheek kunnen kopen. Dankjewel daarvoor!

Voor diegene die graag ook iets zouden willen bijdragen, is het volgende wellicht erg leuk om in de agenda te noteren: Wies heeft op donderdag 20 september een kleding- en speelgoedmarkt georganiseerd om geld op te halen voor het project Evaton West. Tijdens deze markt zijn er naast kleding- en speelgoed ook allerlei lekkere dingen te koop, zoals pannenkoeken, Turkse pizza's, cakejes, broodjes mozzarella, fruitsalades en pitabroodjes met kip/feta. Enkele hapjes worden door de kinderen van het kinderplein gemaakt. Iedereen is van harte welkom vanaf 16.30 op Korein Kinderplein Urkhovenseweg - Urkhovenseweg 4 in Eindhoven!!

Wij hopen via deze website jullie allerlei mooie verhalen te kunnen vertellen over ons komende avontuur in Afrika. Om zeker te weten dat je geen verslag van ons mist, kun je je aanmelden voor de mailinglijst (zie links op de pagina) zodat je een berichtje krijgt wanneer wij een nieuw verslag hebben geplaatst.

Veel lees- en kijkplezier!
Oh enne, reacties zijn erg leuk om te lezen ;)

• 18 September 2012 - 12:46

Kim Wijnen:

Truus ben SUPER trots op je, veel succes met de laatste voorbereidingen en wens jullie allen een top tijd toe :D

• 19 September 2012 - 11:58

Sabrina:

Hoi Truus

Ik weet nog dat je me vertelde dat je je had aangemeld en dat je heel graag naar Afrika wilde. En je bent het gewoon geworden. Ik ben super blij voor jou en natuurlijk voor de andere meiden die met je mee gaan. Ik wens jullie heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie verhalen groetjes Sabrina ( korein kinderplein baarlehertoglaan )

• 19 September 2012 - 13:26

Diana De Vries:

Hallo Truus,

Wat leuk om te zien hoe jij je in korte tijd hebt ontwikkeld en nu deze grote stap gaat wagen.
    Ik wens je super veel succes!
    Diana

• 20 September 2012 - 09:18

Carmen:

Hoi meiden,

Ik wil jullie heel veel succes en plezier wensen met het avontuur dat jullie tegemoet gaan!

Ik zal jullie reisverslagen zeker volgen :) Doe iedereen de groeten daar!

Groetjes Carmen (van de 2e Afrika groep :)

• 20 September 2012 - 12:28

Korein Kinderplein Baarlehertoglaan:

Hallo Truus en Wies (en de twee andere dames),

We wensen jullie enorm veel succes en plezier, we houden jullie in de gaten.
    Truus ik wist vanaf de eerste dag dat het in je zat Maurice zou trots op jou zijn (net als ik overgens).
    De kansen die op je pad komen heb je met twee handen opgepakt en met Wies aan je zijde komt het helemaal voor elkaar (twee toppers!). Het gaat jullie goed, Toi Toi Toi!

Team Baarlehertoglaan.

• 27 September 2012 - 08:56

Mini:

Hoi Truus,
    Succes met de laatste voorbereidingen, goede vlucht en een hele fijne tijd in Afrika toegewenst.
    Je hebt het verdiend.
    Ik blijf jou ( en je collega's ) volgen.
    Groetjes,
    Mini

• 27 September 2012 - 12:03

Marieke:

Heey meiden!

Heel veel succes en vooral heel veel plezier daar!

Ga er van genieten!

Geven jullie daar iedereen een hele dikke knuffel van me!
    Ik wacht op jullie eerste echte reisverslag!

Liefs, Marieke (1e EWDCC groep)

• 27 September 2012 - 21:24

Joke:

Hoi kanjers !!!

Bijna is het zo ver, als collega van mijn maatje Wies wens ik jullie een geweldige tijd toe.
    Geniet volop en zorg goed voor elkaar.

Groetjes Joke

• 29 September 2012 - 11:45

Bep:

ha die truus en collega's

het is bijna zover.na al die voorbereidingen gaat het nu gebeuren. wens jullie een onvergetelijke tijd en veel succes met het project. ga jullie zeker volgen en ben benieuwd naar alle ontwikkelingen.
    ga er ook van genieten, daar kun je nog lang op teren. succes en veel liefs

bep( zus van truus)

• 29 September 2012 - 12:05

Bep Van Tanta An:

Wij wensen jullie alle vier een hele fijne reis toe en geniet er van

• 30 September 2012 - 12:35

Marielle:

Hoi dames,
    Op dit moment zitten jullie in het vliegtuig, opweg naar jullie grote Zuid Afrika avontuur!! Spannend!
    Ik wens jullie veel succes maar ook heel veel plezier!
    Ga er van genieten, want voor je t weet...

Doe iedereen heel veel groetjes daar en geef ze een dikke knuffel!
    En ik hou jullie in de gaten ;)

Groetjes Marielle (3e groep)

• 30 September 2012 - 20:06

Anne:

heeey meiden!!

als het goed is zijn jullie nu onderweg!! spannend!!
    ik wil jullie heel veel succes en vooral heel veel plezier wensen!!
    het is hard werken, maar ook heel veel genieten!!
    zet um op met z'n viertjes en doe alle lieve mensen daar de groetjes van me!!

liefs en ik blijf jullie volgen!!

Anne ( uit de eerste ewdcc-groep)

• 30 September 2012 - 22:13

Pien:

Hey meiden,

Heel veel plezier, succes en vooral genieten :)
    Ik kijk uit naar het eerste verhaal.

Geef iedereen een dikke knuffel.

Veel Liefs pien (derde groep)

• 01 Oktober 2012 - 21:36

Tiny En Eric Martens:

Hoi Chantal, Wies, Truus en Marita,

Nadat we jullie gisteren hadden uitgezwaaid, was het begin gemaakt van jullie groot avontuur.
    Nou ja begin, vele maanden hebben jullie al hard gewerkt aan dit project.
    Een teken dat jullie samen ervoor gaan.
    We willen julllie nogmaals heel veel succes toe wensen en een een geweldige en onvergetelijke tijd samen bij die lieve kindertjes daar in dat verre Zuid-Afrika ! Geniet ervan !

Enne.....ook wij gaan jullie zeker volgen.... maar dit is natuurlijk overbodig om te vermelden, ha,ha.

Vele lieve groetjes van de ouders van Chantal.

• 02 Oktober 2012 - 13:42

Nikie:

Heel veel plezier Marita en de rest!
    Geniet ervan!

Liefs Nikie

• 08 Oktober 2012 - 11:41

Wilma Van Bladel:

Hi Truus en collega's
    ben benieuwd hoe het jullie vergaat.
    via mail van Suzanne gelezen, dat de reis goed van start is gegaan.
    Koffer te zwaar. weet niet hoe het bij de van Nunens gaat, maar bij mij is de koffer ook altijd te zwaar.
    Geniet ervan met zijn allen. Kijk uit naar jullie verhalen.
    Liefs Wilma (schoonzus van Truus)

• 14 Oktober 2012 - 21:38

Petra Van Den Oever:

Hoi allemaal.

Ik heb net jullie verslagen gelezen en de foto's bekeken. Het is heel leuk om het allemaal
    te lezen hoe het met jullie gaat daar in Afrika.
    Nog heel veel plezier en een fijne tijd samen.
    En we blijven jullie natuurlijk volgen.

Groetjes Petra ( vriendin van Truus.)