1 week voor vertrek van team 11 - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Evaton West DCC's - WaarBenJij.nu 1 week voor vertrek van team 11 - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Evaton West DCC's - WaarBenJij.nu

1 week voor vertrek van team 11

Blijf op de hoogte en volg Evaton West DCC's

06 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Een week voor vertrek. Het avontuur gaat bijna beginnen.


Yes bijna is het zover, volgende week stappen we het vliegtuig in naar het mooie Zuid-Afrika.
Dit jaar gaan we met 3 i.p.v 4 medewerkers, het klikte meteen toen we elkaar ontmoetten, we waren meteen heel enthousiast. We brengen alledrie hele andere kwaliteiten mee waardoor we elkaar goed aan kunnen vullen. Om elkaar nog wat beter te leren kennen zijn we meteen gezellig uit eten gegaan. We hebben er alledrie hartstikke veel zin in en kunnen niet wachten om jullie in onze blogs te laten lezen wat we daar allemaal mee gaan maken, en jullie mee te laten genieten van onze foto's. We hopen dat jullie met veel plezier onze verhalen gaan lezen. Maar wie zijn wij eigenlijk? Hieronder stellen we ons even aan jullie voor: v.l.n.r

Hallo Allemaal,

Hierbij wil ik me graag even voorstellen:


Ik ben Nicole Okken, 24 jaar oud en ik woon nog bij mijn ouders in Deurne. Na het afronden van mijn studie ben ik direct begonnen bij Korein in de Flexpool, dit doe ik nu 2,5 jaar. Door het werken in de Flexpool, het steeds weer inleven in een nieuwe situatie, heb ik enorm veel geleerd. Ik hoop alles wat ik geleerd heb ook over te kunnen brengen in Zuid-Afrika. Dit avontuur is een echte uitdaging voor mij, een tijdje weg van huis en een hele nieuwe wereld instappen. Ook al is het natuurlijk een beetje spannend, ik kan niet wachten om te vertrekken en daar iets prachtigs neer te zetten met mijn lieve collega's. Ik hoop veel te leren in Zuid-Afrika zodat ik met veel nieuwe levenslessen trots weer kan vertrekken na 7 weken.

Groetjes,

Nicole Okken


Hallo allemaal,

Graag stel ik mijzelf aan u voor.
Mijn naam is Joan Glavimans, ik ben 41 jaar en woon in Velp ( Gelderland ).
Ik werk nu alweer 14,5 jaar met veel plezier bij de SKAR, onderdeel van Korein.
Met enthousiasme en plezier ga ik dit mooie bedrijf vertegenwoordigen in Evaton : een hele eer!

Met mijn creativiteit en spontaniteit ga ik de principals en de teachers enthousiasmeren om het welbevinden en de algehele ontwikkeling van de kinderen naar een hoger niveau te brengen.

Enthousiasme is besmettelijk, nietwaar?

Salang hantlé ( Tot ziens in het Sotho )

Joan



Mijn naam is Karin van Nuland , ik ben 57 jaar .

Ik werk met veel plezier als pedagogisch medewerkster met peuters op de Schouwbroekseweg in Eindhoven.
In januari kreeg ik een telefoontje vanuit de project groep; aangenomen!
Toen dit bericht doordrong wilde ik het van de daken schreeuwen, ik mag naar Zuid Afrika!
Een nieuwe uitdaging past op dit moment perfect in mijn leven, ik kijk uit naar de ontmoeting met de kinderen ,de teachers en het land . Ik wil mijn kennis, mijn ervaring en liefde voor het werken met kinderen heel graag uitdragen .
Vanuit de presentatie van missie 10 heb ik begrepen dat het grote in de kleine stapjes zit , dat wil ik graag ervaren.
Ik ga ervan genieten, volg me maar………….












  • 06 Maart 2016 - 21:22

    Els Ex Collega / Projectmedewerker Ewdcc:

    Ik wens jullie heel veel rijkvolle en leerzame momenten tijdens jullie verblijf in Zuid Afrika. Goede reis gewenst!

  • 06 Maart 2016 - 21:52

    Judith(ex Ewdcc Ganger):

    ik wens jullie enorm veel plezier en succes!

  • 07 Maart 2016 - 11:18

    Marjolein:

    Heel veel plezier!!

  • 07 Maart 2016 - 14:51

    Truus:

    geniet maar dames ,let wel op want je wordt besmet met het zuid Afrika virus.

    truus hagen (gr4)

  • 07 Maart 2016 - 16:25

    Marleen:

    Heel veel succes, plezier en een fijne inspirerende tijd gewenst in het mooie Zuid-Afrika.
    Groetjes Marleen (team 6)

  • 07 Maart 2016 - 19:40

    Sabine:

    Lieve mam wij wensen jou super veel plezier bij deze bijzondere reis. Maar we gaan je enorm missen!!!! Maar we skype!!! Dikke kus sabine johan lisa en julia

  • 07 Maart 2016 - 20:43

    Grace:

    Nou heel veel leerplezier daar

  • 07 Maart 2016 - 22:16

    Eloïse:

    Een mooie missie gewenst! Nu is t aan jullie, wij hebben er vertrouwen in. Geniet en leer zodat wij er allemaal weer van mogen meegenieten.
    Liefs en succes

  • 07 Maart 2016 - 22:32

    Monique Hanssen:

    Team 11. Wederom gaan er hele gedreven en enthousiaste collega's naar Zuid-Afrika. En in gedachten ga ik ook met jullie mee. Ik weet nu al dat het een levenslange indruk zal achter laten...wederzijds.
    Heel veel (werk)plezier ik ga het allemaal op de voet volgen.
    Groetjes Monique (team7)

  • 08 Maart 2016 - 19:27

    Ellen Van Nuland:

    Ik wens jullie een goede reis en hoop
    Dat jullie een geweldige werkervaring op mogen doen!
    In de vrije uren jullie van het mooie Afrika zullen genieten!
    In afwachting van jullie verslagen groet ik jullie
    Liefs ellen

  • 08 Maart 2016 - 19:28

    Melissa Zwart:

    Hoi Nicole,

    Wat leuk jou hier te zien!! Een tijdje geleden kwam je bij mij als inval op de Lidwinastraat in eindhoven.
    We hadden het toen nog over mijn avontuur in Zuid-Afrika en jou wens daar nog eens naar toe te gaan.
    Wat gaaf om te zien dat je dit nu mag gaan doen! Ik wens je heel erg veel succes, heel erg veel plezier en vooral genieten. Ik ben benieuwd naar jou/ jullie bevindingen.

    Groetjes,

    Melissa

  • 09 Maart 2016 - 03:22

    Angelique Hagenaar :

    Hoi allemaal :-)
    Ik wens jullie een hele mooie bijzondere en leerzame tijd toe!
    Ga"voelen", "beleven", "ervaren" en het leven mee vieren met de lieve Zuid- Afrikaanse mensen om je heen!
    Willen jullie iedereen de groetjes van mij doen?

    Liefs,
    Angelique (missie 10)
    ❤️

  • 09 Maart 2016 - 11:29

    Marijke (team 8):

    Nicole, Joan en Karin, ik wens jullie heel veel plezier en veel mooie nieuwe ervaringen in Zuid-Afrika, geniet van deze mooie reis.

  • 09 Maart 2016 - 11:41

    Veerle:

    Joan,

    Geniet vooral!
    Ik wens je een mooie ervaring toe en kom nadien ons inspireren!
    Je collega van de BSO,
    Veerle

  • 11 Maart 2016 - 15:06

    Marleen Sterken:

    Te gek wat jullie gaan doen.
    Nicole, wat goed van je.
    Voor jullie allen een hele mooie, inspirerende en plezierige tijd.

    Warme groet Marleen

  • 12 Maart 2016 - 21:38

    Carla, Ton, Mike En Roy:

    Hallo dames,
    Wij wensen jullie een fijne reis en veel plezier en een geweldige tijd. Succes!
    Heel veel groetjes,
    Ton, Carla, Mike en Roy

  • 13 Maart 2016 - 09:29

    Meta:

    Lieve Nicole,
    Fantastisch mooie en leerzame weken in Zuid-Afrika. Ik ga je met veel plezier volgen. Groetjes

  • 13 Maart 2016 - 20:11

    Bertvoorhoeve:

    Dag Karin, we wensen je heel veel goeds en ook sterkte bij het omschakelen van Nederland naar Zuid Afrika. We zijn trots op je dat je dit onderneemt, kinderen en teachers zullen er heel blij mee zijn. Hartelijke groeten, Bert en Margreet Voorhoeve

  • 15 Maart 2016 - 09:47

    Brenda Stork:

    Hallo allemaal,

    Jullie zijn nu 2 daagjes in het zonnige Afrika..
    En we hebben een zeer enthousiaste Karin gesproken!

    Wij wensen jullie heel veel plezier en zien jullie reisverslagen wel verschijnen!

    Oma Karin, we zorgen ervoor dat Bertje blijft zitten hihi!


    Groetjes Martijn, Brenda, Fleur, Jasmijn en Bertje

  • 15 Maart 2016 - 19:44

    Frans En Elly Verhagen:

    Hallo Karin,

    Fijn te weten dat jullie veilig zijn aangekomen. Wij wensen jou samen met Joan en Nicole een hele fijne tijd en heel bijzondere weken toe. Geniet van al het mooie.
    En wij blijven volgen.

    Veel liefs, Frans en Elly

  • 18 Maart 2016 - 16:19

    Jolanda Van Den Heuvel:

    Hoi Karin,

    Wat gaaf dat je nu in Afrika zit!
    Ik wens je samen met je collega's veel (werk)plezier toe, dat je maar mag genieten van alles wat daar op je pad komt.

    Groetjes
    Jolanda van den Heuvel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Stage Evaton West team 11

De ervaringen van team 11 in Evaton West

Recente Reisverslagen:

30 April 2016

week 7

24 April 2016

week 6

17 April 2016

week 5

10 April 2016

week 4

03 April 2016

week 3
Evaton West DCC's

Team 14

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 898
Totaal aantal bezoekers 188027

Voorgaande reizen:

20 Februari 2019 - 14 April 2019

Missiegroep 14

05 Februari 2018 - 24 Maart 2018

Missiegroep 13

12 Februari 2017 - 03 April 2017

Stage Evaton West team 12

13 Maart 2016 - 01 Mei 2016

Stage Evaton West team 11

12 Oktober 2015 - 01 December 2015

Stage EvatonWest team 10

01 Februari 2015 - 22 Maart 2015

Stage EvatonWest team 9

13 Oktober 2014 - 29 November 2014

Stage EvatonWest team 8

02 Februari 2014 - 22 Maart 2014

Stage EvatonWest team7

13 Oktober 2013 - 02 December 2013

Stage Evaton West team 6

03 Februari 2013 - 24 Maart 2013

Stage Evaton West Team 5

30 September 2012 - 18 November 2012

Stage Evaton West Team 4

12 Februari 2012 - 01 April 2012

Stage Evaton West team 3

Landen bezocht: