and off we go! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Evaton West DCC's - WaarBenJij.nu and off we go! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Evaton West DCC's - WaarBenJij.nu

and off we go!

Blijf op de hoogte en volg Evaton West DCC's

02 Februari 2013 | Nederland, Eindhoven

En dan in een keer is het zo ver, morgen gaan we aan het grote avontuur beginnen.

Waar de eerste 4 missies gebleven zijn pikken wij het weer op en gaan we kijken hoe we hier verder op in kunnen gaan.

In de korte periode van 3,5 week hebben we elkaar al redelijk leren kennen en voorbereidt op wat ons te wachten staat. Alhoewel... kun je je hier op voorbereiden? We zullen zien!

In ieder geval houden we hier onze blog bij voor al onze collega's die in Nederland mee aan het genieten zijn en iedereen die benieuwd is naar onze belevenissen.

Wil je een melding krijgen als wij een nieuw bericht op de site zetten? Links onder op de pagina kun je je aanmelden voor de mailinglijst.

Morgenvroeg om 6 uur nemen we afscheid van onze familie op Eindhoven station. Marielle (van Missie 3) is zo lief om ons op dit vroege tijdstip naar Schiphol te brengen. Dan vliegen we samen met Rene van Hoof, die ons wegbrengt naar Johannesburg. Hij zal ons overal voorstellen en de eerste week bij ons blijven.

Wij zijn er klaar voor en hebben er zin in!
Tot ons volgende bericht vanuit Zuid Afrika.

Groetjes, Nadine, Marcella, Linsey en Noor

• 02 Februari 2013 - 14:43

Marielle:

Succes met afscheid nemen en de koffers inpakken!
    Tot morgen... heel vroeg...!!

• 02 Februari 2013 - 15:14

Peter Notten:

Goede reis, dames. Doe iedereen in Emfuleni de hartelijke groeten. Succes met deze 5de Korein-missie. Je maakt daar het verschil. Elke dag met je vak bezig, zeven weken lang. En met nog veel meer. Je komt terug met een andere kijk op de wereld.

• 02 Februari 2013 - 16:04

Margriet Van De Loo:

Heel veel succes en veel plezier! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik blijf jullie volgen!

• 02 Februari 2013 - 16:22

Chantal:

Heel veel succes meiden. Raar om het nu vanaf 'deze kant van de website' weer mee te maken. Ik ben heel benieuwd hoe het daar nu is en wat julie allemaal gaan meemaken en beleven daar. Echt heel veel plezier, vergeet vooral niet te genieten, want voor je het weet is het voorbij en zit je nu net zoals mij de verhalen van het volgende team te volgen ;). Goede reis meiden! Doe iedereen daar de groetjes :). X Chantal

• 02 Februari 2013 - 17:38

Wies:

Team 5, ik wens jullie een byzondere tijd in Zuid-Afrika. Wat zullen jullie veel indrukken opdoen. Heel veel succes met het werk daar en doe alle lieve mensen daar heel veel groeten van mij. Liefs en geniet, Wies

• 03 Februari 2013 - 06:26

Babs :

Net de dames uitgezwaaid op het station, iedereen was er klaar voor!

Heel veel succes en plezier gewenst en ook ik blijf jullie volgen. Ik verwacht dat het een geweldige ervaring gaat worden die jullie nooit meer vergeten en dat jullie met 1 koffer vieze was terug komen en 1 koffer met geweldige verhalen.

Groetjes Babs (zus Nadine)

• 03 Februari 2013 - 12:46

Wies:

ik moet zoveel aan jullie denken en nu zitten jullie alleen nog maar in het vliegtuig!! Ik blijf jullie volgen, groeten van Wies

• 03 Februari 2013 - 14:26

Truus Hagen:

Hallo Dames ,Ook ik wens jullie heel veel plezier in Zuid Afrika.
    Zorg er voor dat het een tijd wordt om niet te vergeten, en behoed je voor het Afrika virus ik ben al besmet en naar andere projecten aan het kijken.groetjes aan iedereen die jullie tegen gaan komen.
    Truus team 4

• 03 Februari 2013 - 18:46

Marielle (groep3):

Dag dames!
    Als het goed is zijn jullie er bijna! Volgens de planning nog een uurtje of 2!
    Ik heb jullie vanmorgen mooi zien vertrekken! Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad.
    Na de vlucht een nachtje in 't hotel (doe je oordoppen in!! ;p) en morgen op weg naar jullie nieuwe verblijfplaats!
    Geniet en doe iedereen de groeten en heel veel knuffels!!
    Groetjes Marielle

• 04 Februari 2013 - 13:33

Gerrit Janssen:

Noor,

Ik wens je een heel fijn verblijf toe, leuke reisgenoten en ervaringen, waar je later met veel plezier op terugkijkt. Voorlopig doen we het hier zonder jou, maar we missen je vanavond al bij de ledenvergadering en die gemeenteraad wordt met jouw afwezigheid er ook niet sterker op.

Goeten,

Gerrit

• 04 Februari 2013 - 14:16

Marita:

Hey Ladies!
    Heel veel plezier in Vanderbijlpark en de rest van Zuid-Afrika. Geniet er van.
    Ondertussen zit ik hier jaloers aan jullie te denken... wat een fantastische ervaring is het toch.
    Ik ga jullie volgen!
    Liefs,

• 04 Februari 2013 - 20:22

Marieke(groep 1):

Heel veel succes meiden!

Ga er een mooie tijd van maken waarin je veel kennis over kunt brengen op al die lieve mensen en kinderen daar!
    Vergeet in alle drukte vooral niet om er ook flink van te genieten!

Heel veel plezier meiden!

Liefs,
    Marieke

• 07 Februari 2013 - 10:29

Pien:

hoi Dames,

Jullie 4de dag alweer vandaag. Jullie zullen al een hele hoop lieve nieuwe mensen hebben ontmoet.
    Iedere dag van deze week sta ik op en denk ik oja vandaag gaan ze dit doen :) Super leuk!
    Meiden geniet ervan en doe iedereen de groetjes en geef ze een dikke knuffel

Groet Pien